Trött på det

Jag är så sjukt trött på människor som tittar snett på en för en helt okänd anlednig, tror att dem är så mycket bättre än vad dem egentligen är, och sen de som tror att dem är si och så. ja men ni förstår säkert vad jag menar! 
Jag har själv en tendens att kolla snett på folk, men jag gör det verkligen inte med mening! Jag har haft en fight eller två om det och det var inte alls kul och min kompis var den som fick lida mest i det hela, då hon blev spottad i ryggen fast det inte alls var hon som hade gjort något.. Rätt drygt!
Sen finns det ju självklart de som inte alls är så utan raka motsattsen till det.
Jag är sjukt glad över att det går sånna tjejer i min klass! För det var det jag var mest rädd över när jag började i Tibble då att alla skulle vara bitchiga osv, men kan väl säga att jag hade tur? Men visst jag har några i klassen som är lite bitchiga (vad det jag tycker) visst det är första intrycket jag fick av dem. Så när man väl kanske har börjat prata med dem så kan de säkert vara hur snälla som helst. Men jag har ingen aning om vad jag ska göra för att liksom ta 'första steget' eller vad man ska säga till att det blir bättre.. Men får väl låta dagarna gå och se vad som händer? eller? 
Har ni något tips? Jag är öppen till alla förslag! 
 
Untitled



Kommentarer
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

Sv: nja, jag gick inte klart så har inte alla betyg, därför jag pluggar upp nu!

2013-08-22 @ 21:59:44
URL: http://efji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback