Lite saker om mig

 
♥ Jag hatar folk som ljuger.
♥ När man har bestämt att man ska göra något så avbokar den personen precis innan man själv har taggad det i år
♥ Jag har sjukt svårt att ta emot komplimanger.
♥ Jag kissar med kranen på, dock på alla platser utom hemma.
♥ Jag är en sucker för blåa ögon hos killar.
♥ Jag måste ha målade naglar hela tiden annars får jag ångest.
 ♥ Jag har svårt att bli kär.
♥ Jag är rädd för kärleken också.
♥ Jag har fotfobi, tycker fötter är såå äckliga.
♥ När jag kommer hem från skolan kan jag inte gå runt med jeans, så byter om direkt till mjukiskläder.
♥ Jag går inte nånstans utan min mobil.
 
 
 
 



Dogs never bite me. Just humans

 
Kan det bli bättre? Både min hosta och förskyldning har kommit tillbaka, så imorsse mådde jag inte alls bra så valde att åka hem och ta det lungt och bli bättre. Missa lite lektioner men tar igen det imorgon! Annars då? L'ngtar som tusan till helgen, vill bara slippa gå upp 7 för att åka till skolan. well, that's life. Men helg är alltid underbart! Dock så är planerna i helgen lite oklara, men hoppas på det bästa. 
 
 



En dag med Iza

 
 
 
 
 
 
 
 
I söndags så gick jag och Iza till 4H gården här i närheten där de har hästar, kaniner, getter, får och grisar. Riktigt kul att man har sånt man kan gå till gratis! Så följde med henne dit vilket var riktigt mysigt!
 
 



Mina dagar

 
 
 
 
Några bilder från när Helena va hos mig, vi tog inte så jättemycket bilder egentligen men några blev det!
Jag hade verkligen hur mysigt som helst med henne! Älskar denna tös något enormt ♥
 



Förlåt

 
Heej kära ni! Förlåt så hemskt mycket för den usla bloggningen.. Men jag har verkligen inte haft tid, skolan har gått före och nu idag har jag sovmorgon eller börjar 12, men gick upp tidigare för att göra min insändare jag inte hann göra klart igår som ska in idag. Nu är den klar så passar på att blogga! 
 
Min senaste vecka har varit väldigt omtumlande, mycket har hänt osv! Hela helgen har jag varit med Helena och hon har hjälpt min familj att flytta, vilket var sjukt kul! Sen har mina läxor tagit andra delen av helgen. Jag är riktigt nöjd med mitt nya rum. Det är dock inte klart än, det ska målas om, en tavla ska upp samt min foto vägg jag ska fixa! Bilder kommer komma sen när allt är klart!