Söndagsångest

Så var det söndag igen då! Imorgon börjar ''riktiga'' skolan då. Har normala lektioner osv, är riktigt taggad men ändå inte eftersom det betyder plugg och jag hatar att plugga. Men men vad ska man göra? Sen så imorgon kan man äntligen börja längta till nästa helg. Vilket jag gör sjuuukt mycket för då ska jag äntligen flytta! 
 
Idag ska jag nog antagligen ta det lungt om jag inte ska följa med Micke till ikea och köpa möbler, men det återstår och ser! Jag kanske borde bli frisk snart också, vilket jag aldrig blir.. Men får väl skylla mig själv eftersom jag väljer att åka iväg och gör saker istället för att ligga hemma och ta det lungt. Men det är såå himla tråkigt ju..
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback