Min dagar

Hejhej bloggen! Jag har verkligen inte haft ork att blogga något för jag vart sjuk och sen har jag börjat skolan! Yes ni läste rätt SKOLAN det var sjukt nervöst men ändå spännade! Jag har redan fått kompisar och jag gillar faktiskt skolan en aning. Dock känner jag att man börjat bli trött osv. Men jag ska inte klaga för vi får börja klockan 9 denna vecka. Men nästa vecka börjar alla vanliga lektioner! Så det ska bli kul.
Annars då? jag har inte blivit frisk.. är förskyld och har en skit jobbig rethosta som aldrig vill gå bort. Hoppas jag blir bättre till helgen. Men jag har gått i skolan för att inte det ska bli jobbigt sen så får bita ihop med hostan osv. Har även shoppat lite så ska ta kort och visa sen! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback