Måndag

 
 
Hej kära läsare! Ja, då var det måndag igen då och jag körde igång denna vecka med en lång dag i skolan! Dagen har ändå gått rätt så fort men ändå inte. Hade min fösta skoldag också, gick väldigt bra! 
Efter skolan gick jag och köpte mig ett ordentligt block att ha i skolan och sen åkte jag hem. Det är sjukt skönt att jag inte har över en timme till skolan utan bara 20 min och sen är jag hemma! 
Det var även ett tag sen man träffade Pysen, kommer dock inte hinna träffa han i helgen då jag ska flytta men förmodligen nästa vecka! Den lilla lurven gör en aldrig besviken ♥



Kommentarer
Postat av: Sofie

Sååå söt :)!

2013-08-28 @ 16:57:14
URL: http://missmusicnonstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback