Måndag 12 augusti

Hej! Måndag idag då, 1 vecka och 1 dag sommarlov, 1 vecka och 1 dag kvar tills skolan börjar. Jag börjar bli sjukt taggad, men det känns verkligen inte som om det verkligen bara är så lite kvar. Detta sommarlov har nog varit lite si och så med. Men måste säga att början av det var inte alls som jag tänkt mig, men nu när det börjar lida mot sitt slut känns det att dessa sista veckor har varit väldigt bra. 
 
Dagens planer blir att fixa lite hos farmor innan jag åker hem. Men om en stund ska jag träffa Pauliina, henne har man inte träffat på länge så det ska bli kul! Sen efter det åker jag hem men Pysen och tar det lungt för imorgon ska vi ut på äventyr som sagt! Men det får ni veta mer om då.
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback