Nytt

Detta skal kom hem till min brevlåda idag! Jag köpte det på fyndiq.se och det kostade 69 kr om jag inte minns fel! Sen så har jag också köpt en laddare för min gick sönder för ett litet tag sen så det köpte jag för 16 kr. KAP skulle jag säga! Dock så kostade frakten 50 kr men det var det värt för att vara så billiga saker! 

Detta skal är ett skal som jag kommer använda mig flitigt av för att man kan ha sina kort i den samtidigt som man har sin mobil, så man behöver inte heller hålla reda på dem utan man kan ha allt i ett lixom! Sjukt bra!




Kommentarer
Postat av: Jessica Högberg

Fin fint!! Nu får du allt göra dej av med sjukan!! ;)

2013-08-22 @ 08:27:42
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback