5,4,3,2,1

5 saker om mig själv: Jag hatar folk som ljuger, folk som man har bestämt något med så ''avbokar'' de i sista stund, jag är sjukt evnis, jag har sjukt svårt för att ta emot komplimanger, jag hatar jordgubbslukten men älskar jordgubbar
 
4 sätt att vinna mitt hjärta på: Ge mig komlimager (även fast jag har svårt för att få det), killar som får mig att skratta, träffa nya människor som är sociala, killar som är romanstiska 
 
3 saker du ofta grubblar på: Hur killar tänker, kärleken, döden
 
2 saker du inte vill ska hända: Förlora en familjemedlem, dö i tidig ålder
 
1 sak folk inte visste om mig: Jag tycker det är sjukt kul att städa osv, för det blir så fint efteråt! 
 
 



Kommentarer
Postat av: Sarah Persson

Åh så ul, jag hade velat gå det! :)

2013-08-14 @ 14:45:50
URL: http://justmesarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback